Nieuwe Huurder

Huurder De huurder kan rekenen op alle begeleiding en aandacht, zodat zijn en/of haar woongenot optimaal is. Ons bemiddelingsproces is vrij eenvoudig en transparant. Hieronder leggen wij u uit welke stappen aan bod komen tijdens het huren van een woning. Voor onze werkzaamheden wordt een eenmalige bijdrage van € 250,- voor administratie en contractkosten in rekening gebracht. Van woningzoekende naar kandidaat-huurder Een kandidaat huurder geeft middels een huuropdrachtbevestiging aan, de woning te willen huren. Deze huuropdrachtbevestiging is een voorlopige huurovereenkomst en wordt door u ondertekend.

Wij hebben dan nodig van u:

Particulieren:

– Kopie geldig identiteitsdocument

– Kopie arbeidsovereenkomst of werkgeversverklaring van diens werkgever

– Kopie recent salarisspecificatie, laatste 3 maanden. Meest recente jaaropgave.

Bedrijven:

– Kopie van het bewijs van inschrijving bij de kamer van koophandel

– Kopie geldig identiteitsdocument